Az van a fejünkben, hogy egy cég vezetője egy távoli, elérhetetlen valaki, de én meg akarlak nyugtatni, hogy semmiben nem különbözöm Tőled. Pont olyan hétköznapi ember vagyok, mint Te, sőt a problémáim is hasonlóak. Kevés időm van edzeni, nincs mindig energiám, én is szeretek finomakat enni, jobb fizikai kondíciót akarok.
Szinte minden új Peak termék, ezeknek az apró problémáknak a meglétéből ered. Így örülök nekik. A problémáim már nem is problémák, hanem inkább útjelzők, másoknak hogyan segíthetünk együtt Kornéllal. Elég ha csak 1 férfit támogatok azzal, hogy lefejlesztjük, akkor már tettünk valamit egy jobb világért. A termékfejlesztésekről, amit lehet, a Peak Man Zárt csoportban szoktam megosztani Veled, hogy lássam tudod-e hasznosítani, vagy unalmas, amit kitaláltam.
Rengeteget tanulok Tőled, nélküled nem is tudom ezt az egészet csinálni.
Mély hálával megköszönve azoknak, akik kitöltik a hosszú mélyinterjúm kérdéseit, mely a vásárlás után, a Peakshop végén található, néhány érdekes kérdést itt válaszolok meg, hátha Téged is érdekel:
1. Miért van csak háromnegyedig, vagy csak kétharmadig töltve a fehérjeporos doboz? Állandóan ezt csinálják a gyártók! Miért?
Óó, hogy mik izgatják a fantáziát. 🙂 Igen, ha nem dolgoztál egy ilyen cégnél, lehetséges, hogy a válasz egyszerűsége miatt, erre nem is gondolsz. Azt pedig nem feltételezem, hogy negatív, elme-szülemények homályosítják el a boldogságod.
A következő a helyzet: amint látod, szinte minden fehérjepor, palacsintapor, gofri, vagy tömegnövelő ugyanazokban a dobozokban van. A legnagyobb cégek sem használnak, minden egyes termékükhöz külön méreteket, hiszen akkor külön hangárt kell majd nyitni ahhoz, hogy üres dobozokat tároljunk.
A különféle porok, különböző sűrűséggel rendelkeznek. Például az 1 kg palacsintapor, a benne lévő zabpehelyliszt miatt nagyobb helyet foglal el, nagyobb térfogatú, mint a Slim Secret fehérjepor. Ezért, a sokféle termék hol így, hol úgy tölti ki ugyanazokat a dobozokat, és nekünk biztosra kell mennünk ahhoz, hogy minden por beleférjen a dobozodba, úgy, hogy tökéletesen 1 kg súlyú legyen a terméked.
Ilyen egyszerű a válasz. A terméked súlya egyezzen a rajta feltüntetett mennyiséggel, a többi nem számít.
2. Még mindig sokszor felbukkan a fejünkben a”nem káros ez?” kérdés.
Rövid leszek, mert ez csak a félelem, ami nyomja Neked a kérdéseket. Mesélek ehhez egy történetet:
1912-ben a Harvard Egyetemen néhány kutató, Otto Folin és Willey Denis bizonyította, hogy a kreatin bevitel a szervezetünkbe, drámai módon képes az izomzatunk kreatin tartalmát megemelni.
A kreatin befolyása a fizikai teljesítményfokozásra már a 20. század elejétől kezdve jól dokumentált, azonban a közönség elé csak az 1992 évi Barcelonai Olimpiai Játékok után került, amikor a Times magazinban megjelent, hogy Linford Christie kreatint alkalmazott és a segítségével nyerte meg a 100 méteres férfi síkfutást.
80 évig húzták az időt a sportolók egy ártalmatlan anyag miatt, amelyet a gyógyászatban is használunk. Ami új, attól FÉLÜNK.
Mi történt 1912 előtt, táplálékkiegészítő fronton?
“Legyen az ételed a gyógyír és a gyógyír lesz az ételed.” Ez a bölcselet, Hippokratész, ókori görög orvostól származik, akit a mai orvostudomány apjának tekintünk. Nem fogod elhinni, de folyékony tejsavót használt – a sajtkészítés akkori melléktermékét – ahhoz, hogy a páciensei izmokat építsenek, és erősítse ezzel a folyadékkal az immunrendszerüket. Ebből készül a mai fehérjeporod.
Ez az egész nem új. Évezredekkel ezelőtt használt gyógynövények kerültek a mi nyugati kultúránkba, és még most is félünk tőlük. Nem akarlak meggyőzni. Úgy csináld, hogy jól érezd magad. Megnyugtathat, hogy 16 éve használom a Peak termékek, és még élek. Pedig minden nap ettem valamit ezekből. 🙂
Hátha segít az a videó, ami erről szól:
Hogyan ne verjenek át, avagy hogyan DÖNTS jól? 4 sarokpont hangzik el a videóban. 10 PERCES ismeret, amit BÁRMILYEN helyzetben használhatsz!
Fehérjeporos doboz
Fehérjeporos doboz félig tele
Referenciák:
Mező Mónika
Ajánlott könyvek:
- Osho - Érzelmi Jóllét
- NI Hua-ching - A leheletfinom egyetemes törvény